Tekst vergroten Tekst verkleinen Letter afstand vergroten Letter afstand verkleinen

De tevredenheid van klanten over verschillende aspecten van de dienstverlening wordt daarbij in kaart gebracht.

Onderzoeken klanttevredenheid UWV

29 augustus 2016

Inleiding

Voert uw organisatie jobcoaching en re-integratietrajecten uit via het UWV? Dan staat er voor 2016 een klanttevredenheidsonderzoek gepland. CMO STAMM kan dit onderzoek voor u uitvoeren en levert een rapportage. Zowel bij de uitvoering als rapportage werken wij conform de eisen van het UWV.

Het UWV wil uitsluitend zaken doen met re-integratiebedrijven die kwaliteitsmanagement toepassen op hun dienstverlening en de resultaten daarvan.

Daarom moeten re-integratiebedrijven die zich hebben verplicht te voldoen aan de Kwaliteitseisen UWV ieder jaar een tevredenheidsonderzoek laten uitvoeren onder hun klanten.

Aanpak

In de oneven jaren gaat het om een klantenaudit waarbij klanten worden geïnterviewd. Met als doel verbeterpunten in de dienstverlening vast te stellen vanuit klantperspectief. In de even jaren betreft het een klanttevredenheidsonderzoek waarbij klanten een vragenlijst kunnen invullen. De tevredenheid van klanten over verschillende aspecten van de dienstverlening wordt daarbij in kaart gebracht.

Samen met uw organisatie stemmen we de aanpak van het onderzoek verder af. Hoe nemen we de vragenlijst bijvoorbeeld af: digitaal of schriftelijk, volcontinue of periodiek?

Wij adviseren in de te maken keuzes, maar uiteindelijk bepaalt u de strategie.

Resultaat

U ontvangt een kort en bondig rapport met uitkomsten van het onderzoek. De onderzoeksopzet en rapportage voldoen aan de richtlijnen van het UWV.

Deel dit bericht.

Meer informatie.

Volg ons.

Gerelateerd.

© 2021 CMO STAMM - Disclaimer - Privacyverklaring - Sitemap

X