Kwaliteit
Kwaliteitszorg is een vanzelfsprekend onderdeel van de bedrijfsvoering van CMO STAMM. We verbeteren en vernieuwen onze dienstverlening voortdurend met als doel tevreden klanten.
Kwaliteitsborging en evaluatie
CMO STAMM hecht veel waarde aan kwaliteitsborging. In geval van onderzoeksopdrachten hanteert CMO STAMM de Gedragscode voor onderzoek en statistiek van de Vereniging voor Statistiek en Onderzoek (VSO), de Vereniging voor Beleidsonderzoek (VBO) en de Marktonderzoek associatie (MOA). Deze gedragscode is goedgekeurd door het College Bescherming Persoonsgegevens (CPB). Deze gedragscode is goedgekeurd door het College Bescherming Persoonsgegevens (CPB). CMO STAMM voldoet aan de eisen van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Onze afspraken over het opslaan, anonimiseren en delen van deze persoonsgegevens zijn vastgelegd in een privacyverklaring en verwerkersovereenkomst.
CMO STAMM is door het CBS erkend en geautoriseerd om zelf onderzoek te doen met de microdatabestanden van het CBS.
Klachten
Het kan gebeuren dat je ontevreden bent over onze dienstverlening. Laat het ons dan spoedig weten. Je kunt je klacht mondeling of schriftelijk richten aan de de directeur-bestuurder. Je krijgt binnen één week een schriftelijke ontvangstbevestiging. In die brief vermelden wij de termijn waarop je van ons een reactie krijgt.