Deel dit bericht.
“Dankzij de zorgportaal kunnen medewerkers flexibel en efficiënt werken, en staan cliënten en medewerkers, medewerkers onderling én cliënten onderling rechtstreeks met elkaar in verbinding.”
Opzet zorgportaal // PromensCare Assen
4 maart 2015
Aanleiding
Er verandert veel op het gebied van de zorg. PromensCare zoekt een manier om ook in de toekomst tegemoet te kunnen komen aan de zorgvraag van haar klanten. Tevens wil ze haar cliënten meer betrekken bij hun eigen zorgproces.
Uitdaging
- Het dagelijkse werk van de medewerkers optimaal ondersteunen, zodat zij zich beter kunnen richten op de daadwerkelijke zorgtaken;
- Cliënten actief betrekken bij hun eigen zorgproces.
Aanpak
- Door middel van workshops de behoeften van de medewerkers achterhalen m.b.t. (digitale) ondersteuning
- Op basis van deze input een concept-product fabriceren.
- Een klankbordgroep, bestaande uit afgevaardigden van alle afdelingen, het concept-product op effectiviteit laten toetsen.
Resultaten
- Er is een zorgportaal opgezet waardoor:
medewerkers flexibel en efficiënt kunnen werken; - cliënten en medewerkers, medewerkers onderling én cliënten onderling rechtstreeks met elkaar in verbinding staan.
Deel dit bericht.
Meer informatie.
- Lieke Terpstra
- l.terpstra@cmostamm.nl
- 06 57 06 99 85
- Evelien Mulder
- e.mulder@cmostamm.nl
- 06 13 58 21 26